wtorek, 24 grudnia 2013

1... 2... 3... Próba mikrofonu!


Witajcie!

Od czego by tu zacząć... Po pierwsze bardzo się cieszę że tu dotarliście. Jednak dorzeczy. Co do opowiadania będzie to fan fikcjon na podstawie "Vampire Diaries". Jednak jeśli oczekujecie mdławego trójkąta Stefan / Elena / Damon to was zawiodę. Nie lubię Eleny i to bardzo. Jak dla mnie nie ma grosz charakteru. Jest przeidealizowana i to mnie irytuje (a raczej zaczęło po jakimś czasie). Dlatego też postanowiłam opublikować moją alternatywę.
Główną postacią jest mój ukochany Damon, a akcja się rozpoczyna podczas przyjęcia Halloweenowego (odc. 7 sez. I), na którym to nasz główny bohater poznaje cichą, nieśmiałą i nikomu nie znaną Lily.
Jak to się potoczy? Przekonajcie się sami.

Pozdrawiam,
Melania Zabini



Ps. W święta powinien się pojawić prolog.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz